Wij zijn Diamant
Wij zien ons werk als meer dan schoonmaken. Wij doen ons werk met hart en inzet, onze werknemers gaan net dat stapje harder. Service, daar draait het om. En dat merken onze klanten ook op wanneer onze schoonmakers bij hen zijn geweest: ‘Je kunt wel zien dat deze mensen plezier in hun werk hebben.’
En daar zijn wij uiteraard trots op, want onze schoonmakers vormen het hart van de organisatie. Zij zijn een afspiegeling van Diamant Schoonmaakbedrijf en de kwaliteit die wij nastreven. Inmiddels hebben we een vaste groep medewerkers om ons heen verzameld die een band hebben met Diamant. Zij kennen ons, wij kennen hen en samen leveren we inzet en betrokkenheid.
De laatste jaren zijn wij gegroeid, maar altijd op basis van kwaliteit. Die zekerheid biedt Diamant. Het is niet voor niets dat onze eerste klant uit 2005 nog steeds een vast schoonmaakadres is.
Over Diamant
Sinds 2005 is Diamant Schoonmaakbedrijf in Groningen actief. Onze medewerkers maken schoon bij kantoren, scholen, kinderdagverblijven, sportcentra, garages en zorgverleners zoals fysiotherapeuten en tandartsen.
Wij houden de communicatielijnen kort, voor uw gemak.
Geen verschillende projectmanagers waardoor u niet meer weet wie waar de verantwoordelijkheid heeft. Als u ons belt, weet u direct waar u aan toe bent.
Wij bieden schoonmaakdiensten op maat.
Wanneer u een schoonmaakcontract bij ons afsluit, bespreken we altijd de werkplannen en de aanpak die wij gaan hanteren voor uw specifieke opdracht. Wij hanteren flexibele schoonmaakcontracten, overleg is altijd mogelijk. Daarnaast streven wij ernaar om het schoonmaakwerk zo prettig mogelijk te laten verlopen:
We bespreken met u de uren die u in wilt zetten en wanneer, wij instrueren onze schoonmakers.
Onze schoonmakers gaan geheel zelfstandig te werk.
Aan de hand van een log en de werkplanning die wij in overleg met u hebben opgesteld. Omdat we weten dat het prettig is dat u weet wie er in uw bedrijf schoonmaakt, streven wij naar de inzet van vaste medewerkers bij algemene schoonmaak. U weet wie er bij u komt schoonmaken en de schoonmaker weet wat er van hem of haar wordt verwacht. U heeft nergens omkijken naar.
Al met al zijn onze diensten
flexibel in te zetten.
Door zelf goed te overleggen met u en uw wensen om te zetten naar het beste schoonmaak-plan, maar ook door ons personeel dat enthousiast te werk gaat en flexibel is in werktijden.
Wij werken samen met
andere schoonmaakbedrijven.
Wij werken ook voor andere schoonmaakbedrijven als onderaannemer. Groeit uw schoonmaakbedrijf snel, is er ziekte bij het personeel, heeft u spoedklussen die u zelf niet op kunt lossen? Neem contact met ons op om samen te werken.
Wij zijn altijd bereikbaar
voor calamiteiten.
Dus ook – vanzelfsprekend – buiten kantooruren kunt u ons bellen. Wij zorgen voor een team van vakmensen dat u snel en doeltreffend te hulp schiet.